کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

خاطره جواد امام از زندان اوین- بازجو به کلمه ی چیز حساس بود!

این حکومت بیچاره هنوز هم از چیز موسوی می ترسه. خاطره ای که جواد امام،رئیس ستاد تهران میرحسین موسوی، که در زندان بود و آزاد شد، تعریف کرد خیلی جالبه.ماجرا اینه که برای جواد امام، کتاب "چه کسی پنیر مرا جابه جا کرد" نوشته ی "اسپنسر جانسون" رو می برند زندان اوین تا در ملاقات بهش بدهند برای مطالعه در زندان. آقای امام در ملاقات بعدی به خانواده می گوید که این کتابی که آوردید و من به من دادید اینجا برای من دردسر شده! خانواده چیزی از موضوع نفهمیدند و جواد امام هم اون روز توضیح بیشتری نداد. تا وقتی که آزاد شد و در منزل به خانواده گفت که بازجو چند روز اون رو تحت فشار قرار داده و می گفته "پنیر" به انگلیسی یعنی "چیز" و خانواده تو با کتاب "چه کسی پنیر من را جا به جا کرد" می خواستند به کلمه ی "چیز" که تکه کلام موسوی هست اشاره کنند و یک پیغامی به تو بدهند. جواد امام تعریف کرد که چند روز تحت فشار بوده تا بگوید که چه پیغامی رو با اسم این کتاب به او دادند! 

  

بدبختا! نگا کاری نکنید چیزم چیز یشه چیزتون می کنم اون وقت چیز می شید که اون وقت که چیز خوردن کارای چیز رو نداره... 

 

یه چیز دیگه چیز... چیز...چیز... یه چز بودا می خواستم بگم...چیزو می گم... 

اها... 

چیزهای بالا همین طوری چیز شدن... نوشته شدن هدف و یا کلمه ای خاص در ذهنم نبودا... 

چون بعضی از دوستان احتمالن! برام چیز می ذارن که بابا ادب مرد به از چیز ببخشید دوات اوست 

گفتم که خیال چیز نوشتن برام نکنید! 

 راستی به دور از چیز بازی منبعش رو یادم رفت چیز کنم پیدا کردم دوباره این پست رو به روز می کنم اگه هم نشد فکر کنید جکه مثله همین که میگن مموتی چیزه جمهوره!

نظرات 2 + ارسال نظر
میترا دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 18:36

به امید پیروزی چیز بر ناچیز

کمیته سبز سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 13:30 http://komitehsabz88.iranblog.com/

عکس: حاشیه و متن حوادث دانشگاه امیرکبیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد