کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

فالس نیوز تکذیب کرد: همه صندلی ها سازمان ملل ‍پر بودند!

به دنبال انتشار عکسهایی از زمان سخنرانی ا.ن در سازمان ملل، فالس نیوز بنگاه لجن پراکنی دولت کودتا، عکسی را منتشر کرد که نشان می دهد همه صندلی های سازمان ملل در زمان سخنرانی ا.ن پر بودند! این بنگاه دروغ پراکنی بیان کرده است که سایر عکسهای منتشر شده جعل شده اند.

 

عکس در سایز بزرگتر 

http://i36.tinypic.com/24e9bo2.jpg 

  

حالا خارج از شوخی

نظرات 4 + ارسال نظر
میترا نصیری پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 17:13 http://iceheart3.blogspot.com/


سلام وبلاگ قشنگی و پر محتوی داری به وبلاگ منم سری بزن تا با هم بیشتر همکاری کنیم ، مطمئن باش بدون هیچ هزینه و وقت ، اصلآ بدون کلیک روی تبلیغات و عضو شدن تو سایتهای مختلف می تونید درآمد داشته باشی مهم اینکه هر وقت که تو اینترنت بری حالا هرکاری داشته باشی دانلود کردن یا وبلاگ update کردن و غیره برات درآمد حساب می شه چیزی واقعا از دست نمی دی حتی اگه وقتی براش نذاری هر 5 ماه $20 می گیری

حجت پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 17:18 http://hnj.blogfa.com

سلام بر دوست قدیمی
خوبی ؟ من برای نوشتن مشکلی واسم پیش اومده ، (سخت نگیر)
اما در مورد لینک ها ، یه روز اومدم دیدم نصف لینک هام (یعنی تمام لینک هایی که به سبز مربوط بود) نیست ! منم تو فکرش هستم که از بلاگفا برم اما دنبال یه سرور خوب میگردم ، اگه پیدا کردم بهت خبر میدم. تا بعد . . .

salam arman .jaleb midooni chie?inke too khode akhbare shake 1 ham ye lahze az asteshoon dar raft sandali khali neshoon dadan.axesh too webloge be omide irani sabz hast

محسن پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 17:59

خدارو شکر به سرش نزد اونجا ادای رجایی رو در بیاره....فکرشو کن ا ن کفش و جورابشو در میاورد باچه شلوارشو میزد بالا میگفت ببینید من خودم قربانی شکنجه هستم...!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد