کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

شما هم دقت کنید بوی سوختن یک جای یک کسانی‌ میاید ...؟

شما هم دقت کنید بوی سوختن یک جای یک کسانی‌ میاید با دیدن تظاهرات نیو یورک.نه لباس شخصی‌،نه بسیجی‌،نه نیروی انتظامی‌ فقط و فقط مردم با نشانه‌های سبز.اینجا دیگر ابولفضل شریعت مداری نمیتواند عربده کشی کند و ذوب شدگان ولایت نمیتوانند به مردم بی‌ سلاح تیر اندازی نمایند.اینجا دیگر نمیشود کسی‌ را به کهریزک برد. پس تمام بیت رهبری باید بسیج شوند و آب سرد به انجای مبارک رهبر بپاشند که این جماعت سبز پوش را می‌بیند اما نمیتواند به چماقدارانش دستور حمله بدهد.عکسهای بزرگ ندا همه جا به چشم میخورد و از طرف دیگر عکسهای میمون ملعون اهرمن نژاد با خط قرمز درشت بر روی آن و نوشته برو به جهنم.از همینجا میشود بوی تعفن شلوارهای زرد کرده‌شان را استشمام کرد بیائید باور کنیم با همین دستهای خالی‌ و زخمی این گرازان عمامه دار را به لجن کشیدیم.بیائید باور کنیم تیری که ما به سینه اینان شلیک کردیم تا مغز استخوانشان را دریده است.شک نکنید که خواب را به چشم کفتاران حامی‌ ولایت حرام کرده اید.به چشمهای دریده وحشت زده‌شان نگاه کنید، عزیزان کار اینها تمام است به فکر حفر چاهی باشیم که گنجایش دفن لاشخورانی را داشته باشد که با خمینی آمدند و با خامنه ای‌ خواهند رفت. 

 

فرستاده شده توسط:

نظرات 6 + ارسال نظر
آنتی خامنه ای شنبه 4 مهر 1388 ساعت 18:10

مرگ بر خامنه ای و همه سگان خامنه ای ..

محسن یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 01:05

خیلی قشنگ نوشتی....ولی فکر نمیکنم به این سادگیا باشه....اینا که به این راحتی ول نمیکنن...نمیبینی یارو رفته بود میگفت من به بشتوانه رای قاطع مردم اومدم اینجا..!!!فکر کنم باورش شده ۲۴ ملیون رای داشته!!!!


اون میمون ملعون رو خیای حال کردم....

جواد یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 06:46

ای کسخل های حرومزاده اون روز جمعه ای که اینهمه تبلیغ کردین مردم مثل گوز محوتون کردن.باز توهم بیشمار بودن دارین. کس شدین . مادرتون گاییده شد.آخه من نمی دونم این مدیر مادر کسده حرومزاده کیرم تو دهن مادرش چرا اینهمه دست و پا میزنه. خطاب به مدیر سایت: کیرم تو کس خواهر و مادرت کونده حرومزاده مادرتو گاییدم.کیرم تو دهنت کسکش مادر جنده. همه شما ها از تخم پدرتون نیستین مثل یه سگ وحشی تو این مملکت ولگردی میکنید. شماها جایی برای موندن دیگه ندارید. برید گم شید کسکش های بی ناموس.شما ها اگه پاش بیفته برای موسوی کس مادرتون رو هم پاره میکنید. خاک تو سرتو کس مغزهای سگ صفت.همه اینهایی که گفتم هم برای تو و همه طرفدارای مویوی و خودش و خاتمی و کروبی و هاشمی و صانعی هست.طرفدار یه کسکشی مثه کیرحسین شدید باید هم مادرتون کسش رو پاره کنن

مهدی چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 19:21 http://www.aztomigoyam.blogfa.com

سلام دوست سبز اندیش عزیز
در مطالبت هیچگاه این سخن مهندس موسوی را فراموش نکن که فرمودند"ادب مرد به ز دولت اوست"
از شما توقع بیشتری میرود
ما بیشماریم
یا حق

جواد خیلی بی ادبی پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 09:27

واقع برای جواد متاسفم .
خیلی نفهمه .
احتمالا فقط شبکه های ایران رو نگاه میکنه.
تقصیری تداره از هیچی خبر نداره .

ایرانی نژاد دوشنبه 13 مهر 1388 ساعت 08:16

آقا جواد این حرف ها را از مادرت یادگرفتی یا در ارگان مربوطه یاد داده .......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد