کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

مادر سهراب اعرابی: حالا به زخم‌مان نمک می‌پاشند...

قاتلان و آمران این فجایع باید به ما معرفی شوند. من تا زمانی که قاتل پسرم معرفی نشود کوتاه نخواهم آمد. این بچه پدر نداشت و کمترین آرزوهای او برآورده نشده بود، نمی‌دانم چگونه توانستند به خاطر یک اعتراض مدنی بچه من و دیگران را بکشند...من احساس می‌کنم سهراب به من انرژی می‌دهد و من نمی‌خواهم خون پسرم پایمال شود. اینها فقط حق خود را می‌خواستند و اینکه رأی آنها کجا رفته است. آقای احمدی‌نژاد که مدعی بود خیلی‌ها هوادار او هستند، می‌توانست بیرون بیاید و یک راهپیمایی بگذارد تا ما هم ببینیم طرفداران او چقدر هستند و اگر خیلی زیاد هستند ما سکوت کنیم.اما ایشان آنقدرها طرفدار ندارد و این مسئله را همه می‌دانند و حکایت آن کبک است که سرش را زیر برف کرده و فکر می‌کند هیچ کس او را نمی‌بیند. واقعیت این است که مردم اینها را قبول ندارند، پس چرا می‌خواهند به زور خودشان را به مردم تحمیل کنند....خانم فهیمی در نامه خود نوشته است که گفته‌های آقای حداد عادل نمک پاشیدن بر زخم کسانی است که عزیزان خود را در جریان سرکوب پس از انتخابات از دست داده‌اند....مسئولین اصلاً نمی‌خواهند پاسخگوی ما باشند، من به بسیاری از مسئولین کشور نامه دادم از جمله به آقای شاهرودی، آقای لاریجانی (رئیس جدید قوه قضاییه)، آقای لاریجانی (رئیس مجلس)، کمیسیون امنیت ملی و کمیسیون اصل نود ولی هیچ کدام خودشان را مسئول ندانستند تا لااقل پاسخگوی نامه‌ام باشند...انشاءالله آینده از آن ما است، چون مردم هرگز در مقابل این همه ظلم و بی‌عدالتی کوتاه نمی‌آیند.

نظرات 2 + ارسال نظر
soshian پنج‌شنبه 16 مهر 1388 ساعت 21:52 http://20iran.blogspot.com

به امید ایرانی سبز.

سلام حتماسر بزنید.
شعری از خامنه ایی و جوابیه ایی از بچه های موج سبز:

[ بدون نام ] جمعه 17 مهر 1388 ساعت 13:48 http://www.xblaxe.blogspot.com

به امید پیروزی
خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید و لینکش کنید!
منم مال شما رو لینک میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد