کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

نگاهی به برخی مواضع طرفداران ا.ن. و ولایت فقط فقط به من +18

درود بر همه
خلاصه می گم:
متن هایی زیر عین متن هایی است که سطح فکر و نوع زبان اینگونه ذوب شدگان در ولایت را می بینید پس از تمام دوستان بخصوص خانوم های بازدید کننده!  مادر و خواهرم همین جا معذرت می خوام که سانسور نمی کنم...
 
فردی بنام جواد:    IP: 80.75.11.210  

   

 زمانی که در مورد روز جمعه می گفتم:

یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 06:46

ای کسخل های حرومزاده اون روز جمعه ای که اینهمه تبلیغ کردین مردم مثل گوز محوتون کردن.باز توهم بیشمار بودن دارین. کس شدین . مادرتون گاییده شد.آخه من نمی دونم این مدیر مادر کسده حرومزاده کیرم تو دهن مادرش چرا اینهمه دست و پا میزنه. خطاب به مدیر سایت: کیرم تو کس خواهر و مادرت کونده حرومزاده مادرتو گاییدم.کیرم تو دهنت کسکش مادر جنده. همه شما ها از تخم پدرتون نیستین مثل یه سگ وحشی تو این مملکت ولگردی میکنید. شماها جایی برای موندن دیگه ندارید. برید گم شید کسکش های بی ناموس.شما ها اگه پاش بیفته برای موسوی کس مادرتون رو هم پاره میکنید. خاک تو سرتو کس مغزهای سگ صفت.همه اینهایی که گفتم هم برای تو و همه طرفدارای مویوی و خودش و خاتمی و کروبی و هاشمی و صانعی هست.طرفدار یه کسکشی مثه کیرحسین شدید باید هم مادرتون کسش رو پاره کنن
  
 
   
 رئیس دفتر آیت الله صانعی بازداشت شد رو گفتم دیدم که گفت:
 
یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 07:05
باید مادر صانعی رو بگاین
 
 
  
  
زمانی که یک چندین عکس از شعار نویسی های تهران رو نشون می دادم آقا جواد گفت:
 
یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 06:56
اسم این کسکش رو پاک کنن همه جا رو نجس کرده .جنبش حمایت از کیرهای سبز لجنی
  
  
  
زمانی که توضیحاتی پیرامون 7 مهر داشتم می دادم:
 
یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 07:00
مهر روز تولد کیرزیدنت کیرحسین موسوی.اون روز من از شادی و شور بالا می خوام کس زهرا رهنورد رو خودم بگام تا ته .تقدیم به همه هواداران جنبش راه سبز کیری.همراه شو ای عزیز . همه با هم کیرهامون رو در اون روز تا ته به کس رهنورد می فرستیم.اگه همه رو جواب داد به کونش هم صفایی میدیم.خاتمی وکروبی هم هست.اینا براشون این کارا عادیه.این حرفا و تعارفا رو باهم ندارن. زن موسوی مال خاتمی و زن خاتمی مال کروبی و . . . همینطور می چرخه
 
 
 
 
در مورد حضورم می گفتم:
 
یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 07:02
مدیر سایت کیرم به کس ننت مادرتو پاره کردم
 
 
  
 
زمانی که در مورد برنج های مسموم وارداتی سپاه و ضررهایی که به مصرف کننده و تولید کننده داخلی زده می گفتم:
یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 07:03
زیر احمدی رو اگه نگاه کنی مادرتو میبینی حرومزاده
 
  
 
 
زمانی که عکس مبنی بر اشغال کردن صندلی های خالی سازمان ملل توسط همراهان ا.ن. رو نشان می دادم:
 

یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 07:06

اینقدر سوزش داشته که مجبوری یه چیزی بنویسی دیگه.کیرکیرحسین تو کس ننت
 
  
   
زمانی که عکس در آغوش کشیدن قذافی و ا.ن. رو نشون دادم:
 
هر 1388 ساعت 07:09
این آخ و اوخشون بخاطر ایه که مادرت که زیر ایناست خوب داره جواب میده.جون من یه شب هم مادرتو به خونه ما بفرست 
   
 
می خواست منو عصبی کنه که ماله این حرفها نیست الان همه دنبا آی پی این ... رو دارن 
راستی به تاریخ و ساعت ها هم اگه توجه کنید می بینید که فقط انگشتاش و دهنشو باز کرده اینا رو نوشته و خونده زیره لبی و فکر رو بسته...  
 
 
فکر کنید بعد بنویسید نصیحت من پیره مرد!!!!! به بسیجی های بعدی!   
 
شعر زیر تقدیم با چیز به تو بسیجی ذوب شده ولایت:    
ای از تبار شکوفه چرا خزان شده ای ؟
تو بی کران لطافت چرا سنان شده ای ؟
منم چو بابک و کاوه مگو که ضحاکی
تویی که مایه فخر و نگین جان شده ای
شنیده ای که سگ گله ای دَرَد بره !!
گلایه بر که برم نایب شَبان شده ای
رشادت تو بسیجی غرور ظلم بشکست
چه شد کنون به شکار هم وطنان شده ای ؟
بدیده ام چو وحوش می زنی زنان سیلی
خجل مشو ! به گمانم که پهلوان شده ای !!
تو می کشی به چه جرمی؟ غریو آزادی ؟
برای تیر منافق مگو کمان شده ای
تمام حرف من این است : شکوه آزادی !
بدان که خورده فریبِ مکر سران شده ای !
بیا و همچو گذشته شویم ما یک دل کنون
که زیر نگاه جهان نشان شده ای . 
 
و در آخر... 
 
ادب مـــــــــــرد به زدولت اوست
نظرات 5 + ارسال نظر
رضا جمعه 17 مهر 1388 ساعت 03:32 http://reza-4242.blogsky.com

سلام. استانداری تهران: با خانوادهای آسیب دیدگان وبازداشت شدگان پس از انتخابات دیدار نکنید!!


مشکل مردم ایران با احمدی نژاد است نه با اجداد او!!!!

نسیم جمعه 17 مهر 1388 ساعت 15:43 http://presidentmg.blogfa.com

سلام
خوبید؟
یه مدت نبودم بخاطره اینکه وبلاگم رو مسدود کردن
ولی دوباره برگشتم
بهم سر بزنید خوشحال میشم

رضا جمعه 17 مهر 1388 ساعت 19:16 http://prisonpapers.blogfa.com

سبزها در انتظار 13 آبان
علاوه بر وبلاگ نویسی از طریق ایمیل اس ام اس اعلامیه دیوارنویسی
و...اطلاع رسانی کنید

چه اتفاق افتاد
که خواب سبز تو را سارها درو کردند
(سهراب)

محسن جمعه 17 مهر 1388 ساعت 23:44 http://mohsenbak.iranblog.com/


به نظر من این بست درست نیست.اگر باک بشه یا حد اقل یه خورده سانسور بشه بهتره.اینجا یه فضای مجازیه و جای خوبی برای آدم های عقده ای که خودشونو خالی کنن.درست مثل وقتی که میری باغ وحش.یه کفتار گرسنه که تو قفسه میخواد بهت حمله کنه و بخورتت ولی نمیتونه ...اینا هم دقیقا همچی حالتی دارن ....کفتار زوزه میکشه اینا فحش میدن.
دلیلی نداره برای اثبات کردار و رفتار و طرز فکر یه عده خودمونو در حد اونا بیاریم بایین.
و یه مورد دیگه اینکه همه آدم ها مثل هم نیستن.من خودم دوست طرفدار احمدی دارم.همین الانم باهاش دوستم...

فرشته شنبه 18 مهر 1388 ساعت 20:13

سلام
این مطلب در شان جنبش سبزی ها نیست.
البته در چند مطلب دیگه هم دیدم که ادب رعایت نشده.
تفاوت ما با اونا فقط در هدف نیست، بلکه در طرز برخورد و نوع بیان هم هست.
موفق باشید و سلامت و شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد