کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

مبارکه ! جایزه سازش نوبل را هم بدهید به همین اوباما !

 

نظر به اینکه انگار هر سال قرار است این جایزه صلح نوبل برای ما شر بشود و ایندفعه با نهایت حق کشی این جایزه بی اهمیت را بجای خالد مشتعل داده اند به اوباما عکس العمل تعدادی از شخصیتهای مهم جهان که طبیعتاً ارکان جمهوری اسلامی هم هستند در زیر می آید :


مموتی : تا آخر هفته 32 تا نامه تبریک می نویسد برای اوباما بعد که به هیچکدامش جواب نمیدهد میرود در جمع عشایر غیور چادر ملو میگوید از ساعت چند تا حالا اینجائید ؟ ... ده ؟ ... نه ؟ ... هشت ؟ ... خسته شدید ؟ ... کی خسته شد ؟ (دشمن) دشمن کیه ؟ (طبیعتاً امریکا) بعد مردم نیم ساعت میگویند مرگ بر امریکا . در این سفر ضمناً یک واحد مرغداری با ظرفیت دویست تخم مرغ که قرار است دو سال دیگر ساخته بشود افتتاح میشود . در این مراسم وزرای بهداشت ، کشور ، صنایع ، نیرو ، دفاع ، اطلاعات ، رفاه ، بازرگانی ، اقتصاد ، خارجه ، نفت ، رئیس فدراسیون جودو ، حسین رضازاده ، مشائی ، و چندتا خانوم محترم دیگر نیز حضور داشتند . در پایان به حاضرین نفری شصت و سه هزار تومان سهام داده میشود .


رهبری : نماز جمعه هفته بعد را شخصاً اقامه میکند و برای اینکار از ورامین و اسلامشهر و رباط کریم و چهاردانگه و رودهن و بومهن و شهرک پردیس با اتوبوس آدم می آورند تا به دنیا ثابت بشود که چطور جایزه صلح نوبل را میدهند به اوباما ولی رهبری اینهمه طرفدار دارد ؟ بررسی اینکه خب این چه ربطی دارد فعلاً از حوصله همه خارج است و هیچکس جواب نمیدهد . همین باعث میشود که احمد خاتمی در نماز جمعه هفته بعد

سکوت دنیا را در برابر عظمت جمهوری اسلامی نشانه ذلت اسرائیل بداند و بر لزوم برخورد بی رحمانه با اغتشاشگران توسط قوه مستقل قضائیه تاکید کند .

لاریجانی : بلافاصله با هواپیما میرود سودان و چند تفاهم نامه همکاری در تمام زمینه های آبرسانی ، برق کشی ، موبایل ، اینترنت ، ساخت مدرسه ، آپارتمان سازی ، آسایشگاه روانی ، وام ازدواج ، بیمه عمر ، کمک هزینه اشتغال ، سرپرستی اطفال امضاء میکند . وی در بازگشت به جهان "هشدار باش" میدهد و یک چیزهائی هم درباره سیاست بیل و هویچ و نخود سیاه و قوطی بگیر و بشین و کلاغ پر تف میدهد و از کروبی میخواهد که مستندات خود را شب بیاورد باغ باقالی . نمایندگان با شعار مرگ بر امریکا یک بیانیه شدیداللحن علیه ساسیت خارجه امریکا صادر میکنند که بجز احمد توکلی بقیه آنرا امضاء میکنند . بعد از یک هفته سر و صدا در مورد امضاء نکردن توکلی آخرش معلوم میشود که توکلی اصلاً خودش آن بیانیه را نوشته .


صدا سیما : با یکی از کارگران شرکت جنرال موتورز مصاحبه میکند و معلوم میشود که وضع حقوق بشر امریکائیها نسبت به قبل خیلی بدتر شده . بعد تصاویری از چند نفر در حال قدم زدن و بستنی خوردن در پارک ژوراسیک نشان میدهد و با یکنفر که انگلیسی را بصورت حلقی تلفظ میکند مصاحبه میکند و او میگوید که دولت امریکا سه ماه است که خانه اش را بیخود و بی جهت با لودر خراب کرده و بچه اش را به زور از مدرسه درآورده و خودش هم الآن تمام انواع آنفولانزا را دارد و دویست هزار تومن هم بدهکار است . یک رهگذر که نخواسته بود چهره شطرنجی اش فاش بشود این مطلب را دقیقاً تائید میکند و به نمایندگی از ملت تحت ستم امریکا از دولت اوباما میخواهد بجای کشتار ملت مظلوم افغانستان پروژه ساخت بمب اتم را متوقف بکند . بمدت یکهفته همه به اینکه ملت در امریکا بجای دلار ، تومان خرج میکنند میخندند ولی ضرغامی به روی خودش نمی آورد .


حسنی : من نمی فهمی این نوبیل دیگه کیمدی ؟ خودش میرفتی بیمب دینامیتی تولید میکردی حالا صلح میکنی ؟ من میگویم اشـّک ! تو گلط میکنی ! بی من خشم جمع میشی با کفش به اسرائول پرت بکنی تو بجای اینکارا برو زنت جمع کن به ایسلام ضربه میزنی . آخه مگی سیاه پوست جایزه میگیری ؟ هرچی میکشی از این قیشر دانیشگاهی ! 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد