کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

نامه جمعی از هواداران میرحسین موسوی در ارومیه،

موج سبز آزادی: اگرچه شایعات منتشر شده در مورد تنظیم یک شکایت‌نامه توسط عده‌ای از نمایندگان مجلس بر علیه میرحسین موسوی توسط نمایندگان مستقل مجلس تکذیب شده است، اما جمعی از هواداران میرحسین موسوی در ارومیه نامه‌ای به شرح زیر برای نمایندگان خود در مجلس نوشته‌اند:

آقایان دکتر جواد جهانگیر زاده، نادر قاضی پور و حجه الاسلام ذاکر

با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران که افتخار دارید از طرف مردم ارومیه در خانه ملت حضور داشته باشید.

در خبرها آمده است که عده‌ای (100 نفر) از نمایندگان محترم شکایتی بر علیه مهندس میرحسین موسوی به دلیل صدور بیانیه و... تنظیم و امضا نموده‌اند. ضمن محترم دانستن رفتار بر اساس چارچوب‌های قانونی که رعایت آن از طرف نمایندگان بیش از همگان مورد انتظار است‌، لازم می‌دانیم نکاتی را یادآور شویم:

بر طبق آمار رسمی اعلام شده از سوی وزارت کشور مهندس موسوی در استان آذربایجان غربی بالاترین رای را آورده‌اند. در شهر ارومیه نیز همینطور بوده است. جای تعجب است که چرا نمایندگان مردم این شهر در لیست مدافعان مهندس موسوی نیستند:

آیا انتخابات مجلس به گونه‌ای نبوده است که نمایندگان مردم نشان دهنده تمایلات واقعی مردم باشند؟ یا انتخابات ریاست جمهوری اشکال داشته که بالاترین رای مردم نشانه‌ای در نظرات نمایندگان آن‌ها نمایان نمی‌سازد؟ یا در فاصله دو انتخابات، گرایش مردم تغییری چنین فاحش نموده است؟ پاسخ این سه سوال کدام است؟

خوشبینانه‌ترین نظر این است و امید ما نیز تا قبل از اعلام نتایج همین بود که هر دو انتخابات درست باشند! و نظر مردم تغییر کرده باشد. در این‌ صورت رفتار صحیح نمایندگان چه باید باشد؟ آیا نباید خود را به موکلانشان و خواسته‌های آن‌ها نزدیک کنند؟ آیا خود را نماینده اقلیت مردم حوزه خود می‌دانند؟

تامل بیشتر را به خود بزرگواران وا می‌گذاریم. اما خواسته صریح و مشخص ما این است که بر ذیل هیچ شکایتی از رهبران اصلاحات یعنی آقایان موسوی، کروبی و خاتمی امضای نمایندگان مردم ارومیه نقش نبندد و در مقابل با درک وجود ذی قیمت این بزرگواران برای حفظ نظام و آرامش جامعه در جهت برقرای ارتباط رسانه‌ای آن‌ها با مردم تلاش نمایند.

قطعا هر گونه امضایی بر علیه ایشان که نام نمایندگان ارومیه بر ذیل آن ثبت شود، نشان‌دهنده قطع ارتباط نمایندگان با موکلانشان خواهد بود و نشان خواهد داد که ایشان نه تنها نماینده واقعی مردم ارومیه نیستند بلکه منتصبان سفارش شده‌ای بیش نبوده‌اند و تغییر نگرش مردم بواسطه چنین امضاهایی مسیر مشخص‌تری خواهد یافت.

در پایان برای شما و همه نمایندگان مجلس، شجاعت و درست‌اندیشی و همراهی با مردم آرزومندیم.

عده ای از هواداران مهندس میرحسین موسوی در ارومیه

پایان متن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد